preskoči na sadržaj
 
 
VAŽNA OBAVIJEST
 
Ugovori se preuzimaju na ulazu škole na adresi Kandlerova 48, Pula, od 11:00 - 13:00 sati ili slanjem poštom na adresu.

Obavještavamo sve korisnike usluga Učeničkog servisa da se, zbog situacije sa virusom COVID-19, NE NAPLAĆUJE upisnina za
učlanjenje odnosno produljenje članstva.

Učlanjenje možete vršiti elektronski slanjem potrebnih dokumenata (koje možete preuzeti na našim stranicama) na e-mail Učeničkog servisa a o daljnjim radnjama korisnici će biti obaviješteni putem naše web stranice.
 
 
Dragi učenici, Poštovani roditelji!
 
Kao služba Učeničkog servisa, smješteni smo u zgradi srednje Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu u Puli na adresi Kandlerova 48 (III kat).
Učenički servis je posrednik između redovnih učenika i poslodavca. Funkcionira na način da poslodavci na web stranicama servisa objavljuju oglase kojim traže učenike za rad, dok učenici pronalaskom posla dolaze u Učenički servis zaključiti Ugovor o povremenom radu, na temelju kojeg im poslodavac, nakon obavljenog posla, isplaćuje zaradu po dogovorenoj cijeni satnice. 
 
Rad sa učenicima je svakog radnog dana od pon – pet od 8 – 13 h. 
 
Učenički servis – informacije:
Tel.: 218-787
Fax: 218-796
E – mail: ucenicki.servis.lipa@gmail.com
 
 
UČLANJENJE U UČENIČKI SERVIS
 
Usluge Učeničkog servisa mogu koristiti redovni učenici srednjih škola s područja ISTARSKE ŽUPANIJE s kojima je potpisan Sporazum za poslove posredovanja, isključivo tijekom zimskog, proljetnog i ljetnog odmora, trajanje kojeg je u tekućoj školskoj godini propisano odlukom Ministarstva znanosti i obrazovanja. 
 
Za učlanjenje je potrebno sljedeće: 
  1. imati navršenih 15 godina 
  2. uvjerenje (potvrda) škole o redovitom školovanju za tekuću školsku godinu za učenike srednjih škola s kojima je potpisan Sporazum
  3. potpisana privola/suglasnost roditelja/skrbnika za rad maloljetnog učenika
  4. potpisana privola/suglasnost za korištenje osobnih podataka za punoljetne učenike
  5. imati osobnu iskaznicu (ili podatak o datumu i mjestu rođenja, OIB)
  6. broj tekućeg ili žiro – računa otvoren na ime učenika
Učenici koji su ranije upisani u Učenički servis, a žele i dalje koristiti usluge servisa trebaju priložiti potvrdu škole i potpisanu privolu/suglasnost roditelja (maloljetnici).
  • Maloljetni učenik može doći na učlanjenje bez pratnje roditelja, ali pod uvjetom da ima sve uredno ispunjene i potpisane dokumente koji se traže. Isto tako, roditelj može doći bez djeteta i obaviti sve u svezi učlanjenja sa potrebnom dokumentacijom.
 
Za izdavanje Ugovora potrebni su: 
  •        članska iskaznica koju učenik dobije prilikom učlanjenja u servis
  •        podaci o poslodavcu (puni naziv, sjedište poslodavca, OIB, kontakt broj i IBAN broj)

UČENIK PRI DOLASKU NA RAD MORA IMATI UGOVOR!

 

Ukoliko je učenik podignuo ugovor, a iz nekog razloga nije mogao doći na rad ili nije započeo s radom, dužan je u roku od 4 dana od dana podizanja isti otkazati i vratiti na poništenje, a ako ga je predao poslodavcu tada ga treba vratiti poslodavac.
Nepravodobna odjava ugovora stvara kasnije problem i nama kao servisu i poslodavcu.
Učenici koji pohađaju pučka otvorena učilišta, dopisne škole ili programe za stjecanje SSS uz plaćanje ne mogu biti članovi Učeničkog servisa (navedeno obrazovanje nije definirano kao redovno obrazovanje)
 

 



 


Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Tražilica






preskoči na navigaciju