preskoči na sadržaj
 
VREDNOVANJE I SAMOVREDNOVANJE ŠKOLE
 

Unapređenje i osiguravanje kvalitete rada i obrazovanja glavni je razvojni cilj škole. Usmjerenost odgojno-obrazovnog rada škole na učenička postignuća omogućuje učinkovitije vrednovanje postavljenih ciljeva na nacionalnoj razini (vanjsko vrednovanje) i školskoj razini (unutarnje vrednovanje i samovrednovanje). Školski kurikulum pretpostavlja vanjsko vrednovanje i samovrednovanje kao najvažnije sastavnice.

Uvođenjem državne mature kao oblika vanjskog vrjednovanja dobili smo stalni sustav vanjskog praćenja ostvarivanja ciljeva odgoja i obrazovanja. Državna matura predstavlja jednak ispit za sve učenike pa je stoga najobjektivniji način prikazivanja učeničkih postignuća učenicima, roditeljima i nastavnicima.

Od 2012./2013. školske godine Škola provodi proces samovrednovanja. Proces provodi povjerenstvo od 7 članova u suradnji sa savjetnikom ASOO. Povjerenstvo: Žuža Gotesman, Dario Butković, Irena Kiss i Sandi Siljan- članovi iz reda nastavnika i stručnih suradnika, Sanja Cinkopan Korotaj član iz reda dionika na prijedlog osnivača, Žaklina Marić-Miehe, član iz reda roditelja i Emina Henić članica iz reda učenika. Koordinatorica za kvalitetu i samovredovanje škole: Žuža Gotesman, stručni suradnik pedagog.

Tijekom ovogodišnjeg procesa samovrednovanja utvrđene su sljedeće prednosti: sve potrebne zakonske akte donosimo na vrijeme, organizacija nastave primjerena je uvjetima u kojima škola funkcionira, nastava na daljinu uspješno je odrađena, dobra suradnja s vanjskim dionicima, sudjelovanje u brojnim projektima i aktivnostima, odlični rezultati na natjecanjima koja su se uspjela održati, računovodstvo i financije vode se učinkovito i pravovremeno te u skladu s važećim propisima, transparentnost rada ustanove.

Tijekom ove godine procesa samovrednovanja utvrđeni su sljedeći nedostaci koje treba unaprijediti i/ili riješiti: nezainteresiranost dijela učenika za rad škole, veliki broj učenika putnika i loše prometne linije, veliki broj učenika s teškoćama (9%) i nedostatan broj stručnih suradnika edukacijsko-rehabilitacijskog profila, nezainteresiranost dijela nastavnika za suradnju u području samovrednovanja i rada u projektima/aktivnostima škole, nedovoljan broj učionica i kabineta, dislociranost škole.

Analizom rezultata samovrednovanja digitalne zrelosti škola, koje je proveo Carnet 2020. godine, po svim područjima Škola je na razini (4) Digitalno napredna (samo 3 škole u RH su na 5. razini i mogu se definirati kao “digitalno zrele škole)

 

 



 


Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Tražilica






preskoči na navigaciju