« Studeni 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Unapređenje i osiguravanje kvalitete rada i obrazovanja glavni je razvojni cilj škole. Usmjerenost odgojno-obrazovnog rada škole na učenička postignuća omogućuje učinkovitije vrednovanje postavljenih ciljeva na nacionalnoj razini (vanjsko vrednovanje) i školskoj razini (unutarnje vrednovanje i samovrednovanje). Školski kurikulum pretpostavlja vanjsko vrednovanje i samovrednovanje kao najvažnije sastavnice.
Uvođenjem državne mature kao oblika vanjskog vrjednovanja dobili smo stalni sustav vanjskog praćenja ostvarivanja ciljeva odgoja i obrazovanja. Državna matura predstavlja jednak ispit za sve učenike pa je stoga najobjektivniji način prikazivanja učeničkih postignuća učenicima, roditeljima i nastavnicima.
Od 2012./2013. školske godine Škola provodi proces samovrednovanja. Proces provodi povjerenstvo od 7 članova u suradnji sa savjetnikom ASOO. Povjerenstvo: Žuža Gotesman, Dario Butković, Irena Kiss i Sandi Siljan- članovi iz reda nastavnika i stručnih suradnika, Sanja Cinkopan Korotaj član iz reda dionika na prijedlog osnivača, Žaklina Marić-Miehe, član iz reda roditelja i Emina Henić članica iz reda učenika. Koordinatorica za kvalitetu i samovredovanje škole: Žuža Gotesman, stručni suradnik pedagog.
Tijekom ovogodišnjeg procesa samovrednovanja utvrđene su sljedeće prednosti: sve potrebne zakonske akte donosimo na vrijeme, organizacija nastave primjerena je uvjetima u kojima škola funkcionira, nastava na daljinu uspješno je odrađena, dobra suradnja s vanjskim dionicima, sudjelovanje u brojnim projektima i aktivnostima, odlični rezultati na natjecanjima koja su se uspjela održati, računovodstvo i financije vode se učinkovito i pravovremeno te u skladu s važećim propisima, transparentnost rada ustanove.
Tijekom ove godine procesa samovrednovanja utvrđeni su sljedeći nedostaci koje treba unaprijediti i/ili riješiti: nezainteresiranost dijela učenika za rad škole, veliki broj učenika putnika i loše prometne linije, veliki broj učenika s teškoćama (9%) i nedostatan broj stručnih suradnika edukacijsko-rehabilitacijskog profila, nezainteresiranost dijela nastavnika za suradnju u području samovrednovanja i rada u projektima/aktivnostima škole, nedovoljan broj učionica i kabineta, dislociranost škole.
Analizom rezultata samovrednovanja digitalne zrelosti škola, koje je proveo Carnet 2020. godine, po svim područjima Škola je na razini (4) Digitalno napredna (samo 3 škole u RH su na 5. razini i mogu se definirati kao “digitalno zrele škole)